A 400 métertől a 3 órás maratonig

Rehlaci futásai

Rehlaci futásai

Első bejegyzés avagy miért még egy futós blog?

2015. október 19. - Rehlaci

Sziasztok! Ez a nagyon sokadik futós blog az interneten, ahol a futásaim tapasztalatait szeretném leírni és megosztani hátha mást is érdekel :) 36 éves vagyok, lassan 10 éve Athénban élek. 2011 óta futok rendszeresen. Miért kezdtem el? Mint sokan mások azt hiszem én is csak le akartam fogyni. A kilók hamar lementek, a futás viszont életem szerves része maradt. Azóta heti 3-4-szer 50-65 kilométernyit futok. Túl vagyok számos félmaratonon, 6 maratonon ahol eddigi legjobb időm 3 óra 25 perc. Egyik hosszútávú célom ezt az időt majd 3 óra alá fargni....valamikor. Addig viszont még sok munka van hátra, amit ebben a blogban próbálok nyomonkövetni. Mivel már elég régóta futok, fogok írni az eddigi tapasztalataimról is, bár sajnos nem teljesen időrendi sorrenben. A második bejegyzéssel essünk is neki a mai edzésnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://rehlacifut.blog.hu/api/trackback/id/tr997991315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása